Weekendesk
🇧🇪 Al onze geselecteerde hotels zijn corona proof**
📅 Gratis annuleerbaar tot 2 dagen voor vertrek**
✅ Boek nu, betaal later in 4 termijnen**

Hôtel Mercure Villeneuve sur Lot Moulin de Madame

9,4/10
Fantastisch
Lees de 5 geverifieerde beoordelingen

Algemene voorzieningen

  • Privé parkeerplaats (Gratis)
  • Wifi beschikbaar

Voorzieningen

❤️ De meest populaire
  • Jacuzzi
  • Restaurant(s)
  • Terras
  • Tuin(en)

Aankomst en vertrektijden rooster

Aankomst:
16:00 - 22:00
Vertrek:
07:00 - 12:00

Huisdieren

🐶 Huisdieren toegestaan: 15 € per dag (ter plaatse te betalen).

We hebben een offer pakketjes voor Hôtel Mercure Villeneuve sur Lot Moulin de Madame

Selecteer uw data om prijzen en beschikbaarheid te bekijken
Verblijf in een oude molen uit de achttiende eeuw aan de oevers van de Lot
Deluxe tweepersoonskamer
Met tuinzicht
Ontbijt
1 nacht, voor 2
Vanaf
126 €*/ nacht
Totaal:
126 €
-13%
Bezoek aan het Museum van foie gras aan de oevers van de Lot
Deluxe tweepersoonskamer
Met tuinzicht
Ontbijt
Toegang tot museum
1 nacht, voor 2
Vanaf
141 €*/ nacht
Totaal:
141 €
Geverifieerde beoordelingen!
Alle beoordelingen zijn van Weekendesk-klanten die na hun verblijf commentaar hebben gegeven op hun ervaring.
Klanten-reviews
9,4/10
Fantastisch
5 beoordelingen
Ontvangst
9,6
Comfort
9,6
Netheid
9,6
Maaltijd
9
Locatie
9,2
Prijs/kwaliteit verhouding
8,8
Sanitaire maatregelen
9,8

Laatste nuttige beoordeling

Lionel
Verblijf met partner op 4 septembre 2020
8,9/10
La vue de la chambre et le calme cote rivière de la chambre
Pas d’accès au spa (suite covi19), et non informés sur le site, on le découvre une fois sur place. C'est quand même une prestation que l'on paie et dont on ne peut bénéficier.
Line
Verblijf met partner op 26 août 2020
9,3/10
Accueil chaleureux, chambre majestueuse ! Petit déjeuner très complet et bonne carte pour le dîner
Nous avons été très déçu de découvrir sur place que l'accès au SPA n'était pas possible avec les mesures du COVID, alors que rien n'était indiqué dans ce sens sur votre offre. Ce fut donc assez cher payé pour une nuit.. Le personnel de l'établissement n'y peut rien, c'est vous qui refusez de l'indiquer pour, je cite "ne pas faire baisser les ventes". C'est vrai qu'il vaut mieux décevoir les clients... Attention donc, futurs clients, prenez la peine de vérifier directement avec l'hôtel avant !
Régine
Verblijf met familie op 17 août 2020
9/10
Très bon accueil, service impeccable, chambre très agréable. Jolie vue sur le Lot.